Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Zagrebačka 30, Pula
Centrala: +385 (52) 377 000
E-mail: ured(at)unipu.hr

PočetnaWebmailStudomat

Novosti Prati novosti putem:

Sastavnice

Odjel za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

red. prof. dr. sc. Neala Ambrosi-Randić

Diplomirala je psihologiju na Pedagoškom fakultetu u Rijeci, te magistrirala i doktorirala pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli predaje veći broj kolegija iz područja psihologije (Opća psihologija, Razvojna psihologija, Psihologija učenja i nastave, Psihologija poremećaja u ponašanju u djetinjstvu i adolescenciji, Psihologija komuniciranja) na hrvatskom i talijanskom jeziku. 

Svojim radovima redovito sudjeluje na znanstvenim konferencijama u zemlji i inozemstvu, a objavila je veći broj knjiga i radova. Područja znanstvenog interesa uključuju poremećaje hranjenja, pretilost i sliku tijela; kognitivne i motivacijske aspekte učenja; te pozitivne aspekte starenja.

Od 2015. godine vodi Centar za kompetencije u obrazovanju, a za osobiti doprinos hrvatskoj primijenjenoj psihologiji u 2016. godini dobila je društveno priznanje: "Marulić: Fiat Psychologia". 

ISPITNI ROKOVI 

  • 10. i 24. 2. 2017. u 9 sati (svi kolegiji)
  • 24. 4. 2017. u 10 sati (svi kolegiji)
  • 19. 06. 2017.  u 8 sati  (osim za kolegij Psicologia evolutiva)
  • 23. 06. 2017. (samo za kolegij Psicologia evolutiva)
  • 3. 7. 2017. u 8 sati (osim za kolegij Psicologia evolutiva)
  • 7. 7. 2017. u 8 sati (samo za kolegij Psicologia evolutiva)
  • 8. i 22. 9. 2017. u 8 sati (svi)

KONZULTACIJE

  • petkom od 10 do 11 - soba 28/3

KONTAKT

  • nambrosi@unipu.hr

Knjige, priručnici i skripte

1. Ambrosi-Randić, N. (1991). Psihologija obuke vožnje (skripta). Otvoreno Sveučilište Pula, 1-86.

2. Ambrosi-Randić, N. (Ur.), (2001). Razgovori o nasilju nad djecom. Društvo Naša djeca i Gradska knjižnica i čitaonica Pula, 1-132.

 

 

3. Ambrosi-Randić, N. (Ur.), (2002). Razgovori o videomedijskoj ovisnosti ili – tko je ubio djeda?.  Gradska knjižnica i čitaonica Pula i Društvo Naša djeca, 1-86.

4. Ambrosi-Randić, N., Deghenghi Olujić, E., Pederzani, G., Scotti Jurić, R. (a cura di), (2003). Argomenti e didattiche a confronto. Atti del corso di aggiornamento per docenti di italiano L2. Società di ricerche Pietas Iulia, Pola, 1-293.

5. Ambrosi-Randić, N. (2004). Razvoj poremećaja hranjenja. Naklada Slap, Jastrebarsko, 1-204.

6. Hadžiselimović, Dž, Vukmirović, Ž., Ambrosi-Randić, N. (2004). KI-4 test intelektualnih sposobnosti.  Priručnik. Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Rijeka, 1-29.

7. Plavšić, M., Ambrosi-Randić, N. (2005). U sjeni ladonje: slika starenja u Istri. Društvo  psihologa Istre, Pula, 1-87.

 

  

 

 

8. Hadžiselimović, Dž., Ambrosi-Randić, N. (2006). Nove norme za Test spremnosti za školu (TSŠ) i metrijske značajke B-forme testa. Dodatak Priručniku za TSŠ -  test spremnosti za školu.  Filozofski fakultet u Puli, 1-27.

9. Hadžiselimović, Dž., Ambrosi-Randić, N. (2006). Neverbalni prekinuti nizovi. Test  intelektualnih   sposobnosti.  Priručnik. Filozofski fakultet u Puli, 1-39.

10. Hadžiselimović, Dž., Vukmirović, Ž., Ambrosi-Randić, N. (2008). Test spremnosti za školu.    Priručnik. Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Rijeka, 1- 100.

11. Ambrosi-Randić, N., Plavšić, M. (2008). Uspješno starenje.  DPI, Županija Istarska, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 1 – 215.

12. Scotti-Jurić, R., Ambrosi-Randić, N. (2010). L`italiano L2: indagini sulla motivazione. Pietas Iulia, Pola, 1-275.

  

13. Ambrosi-Randić, N. (2014.). Promišljanje psihologije: monografija o Dževdetu Hadžiselimoviću. Društvo psihologa Istre, Pula, 1 - 140.

Znanstveni radovi

1. Ambrosi-Randić, N. (1998). L`immagine dell`Altro nella valutazione del proprio Sé, U:  N. Milani: Civiltà Istriana: ricerche e proposte, 247-261, Trieste-Rovigno.

2. Ambrosi-Randić, N. (2000). Perception of current and ideal body size in preschool age children, Perceptual and Motor Skills, 90, 885-889.

3. Ambrosi-Randić, N. (2001). Učestalost i korelati provođenja dijete u adolescenciji, Društvena istraživanja, 10, br. 1, 415-430.

4. Ambrosi-Randić, N. (2003). Analisi dello spazio semantico nell’italiano standard e nella lingua dei giovani. U: L’italiano fra i giovani dell’istro-quarnerino. Pietas Iulia – Edit, 151-166, Pola –  Fiume.

5. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac-Bulian, A. (2003). Body-size preferences in Croatian children  ages seven to ten years, Perceptual and Motor Skills, 96, 1185-1186.

6. Ambrosi-Randić, N. (2003). Novija istraživanja u području predodžbe o vlastitom tijelu, Metodički ogledi, 10, 69-82.

7. Ambrosi-Randić, N., Tokuda, K. (2004). Perceptions of body image among Japanese and  Croatian children of preschool age, Perceptual and Motor Skills, 98, 473-478.

8. Pokrajac Bulian, A., Stubbs, L. Ambrosi-Randić, N. (2004). Različiti aspekti slike tijela i navike hranjenja u adolescenciji, Psihologijske teme, 13, 91-104.

9. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac Bulian, A., Takšić, V. (2005). Nine, seven, five, or three: how many figures do we need for assessing body image? Perceptual and Motor Skills, 100, 488-492.

10. Bosnar, K., Vukmir, V., Ambrosi-Randić, N. (2005). Attitudes toward dieting in non-athletes  and in athletes either participating in combat sports or sports with a marked aesthetic component. Proceedings Book, 641-644.

11. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac-Bulian, A. (2005). Eating Attitude test-26 and Children’s Eating   Attitude test in Croatia. Eating and Weight Disorders, 4, 76-82.

12. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac-Bulian, A. (2007). Self-reported versus measured weight and height by adolescent girls: a Croatian sample. Perceptual and Motor Skills, 104, 79-82.

13. Ambrosi-Randić, N., Piutti, I. (2007). Il bullismo a scuola. Metodički obzori, 2, 43-55.

14. Pokrajac-Bulian, A., Ambrosi-Randić, N. (2007). Sociocultural attitudes towards appearance and body dissatisfaction among adolescent girls in Croatia. Eating and Weight Disorders, 12, 86-91.

15. Bobanović-Kostić, M., Ambrosi-Randić, N. (2008). Language learning strategies in different   english as a foreign language education levels. Društvena istraživanja, 93-94, 281-300.

16. Ambrosi-Randić, N., Piršl, E., Bezinović, P. (2008). Bologna process and the first-year students’ expectations at University of Pula. Comparative education, teacher training, education policy and social inclusion, vol. 6, 161-166.

17. Ambrosi-Randić, N., Bobanović-Kostić, M., (2008). English as a foreign language learning strategies used by Croatian learners, Annales, 18, 89-96.

18. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac-Bulian, A., Ogresta, J., Lacovich, M. (2008). Poremećaji hranjenja i internet: analiza sadržaja hrvatskih web stranica. Psihologijske teme, 17, 37-55.

19. Pokrajac-Bulian, A., Ambrosi-Randić, N., Kukić, M. (2008). Thin-idealization and comparison process as mediators of social influence and psychological functioning in development of disturbet eating habits in Croatian college females. Psychological Topics, 17, 2, 221-245.

20. Plavšić. M., Ambrosi-Randić, N. (2009). Some predictors of life satisfaction in older men anj women in Western Croatia. U. T. Freire (editor): Understanding positive life: researsc and practise on positive psychology. Cliempsi editores, Lisboa, 117-130.

21. Piršl, E., Ambrosi-Randić, N. (2010). Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? Društvo i tehnologija 2010, Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, 132-140.

22. Ambrosi-Randić, N., Hadžiselimović, Dž. (2010). Emocije pri rješavanju testova intelektualnih sposobnosti, Metodički ogledi, 17, 133-148.

23.  Ambrosi-Randić, N., Plavšić, M. (2011). Strategies for goal-achievement in older people with different level of well-being. Studia psychologica, 53, 97-106.

24. Ambrosi-Randić, N. (2011). Psihosocijalni aspekti pretilosti. U: Pretilost: Spremnost za promjenom načina življenja (A. Pokrajac-Bulian, ur.), Naklada Slap, 27-45.

25. Ambrosi-Randić, N., Pokrajac-Bulian, A., Ružić, A. (2011). Tjelesna aktivnost prekomjerno teških i pretilih pacijenata s kardiološkim problemima, U: Pretilost: Spremnost za promjenom načina življenja (A. Pokrajac-Bulian, ur.), Naklada Slap, 159-171.

26. Močinić, A., Ambrosi-Randić, N. (2012). Abilita` metalinguistiche negli alunni bilingui e monolingui. Studia Polensia, 1, 29-41.

27. Pokrajac-Bulian, A., Tkalčić, M., Ambrosi-Randić, N. (2013). Binge eating as a determinant of emotional state in overweight and obese males with cardiovascular disease, Maturitas, 74, 352-356.

28. Ambrosi-Randić, N. (2013). Stili attributivi motivazionali nell'apprendimento dell'italiano L2, Studia Polensia, 2, 75-83.

29. Ambrosi-Randić, N. (2014). Motivazione integrativa e strumentale nell'apprendimento dell'italiano, Studia Polensia, 3, 39-48.

30. Ambrosi-Randić, N., Plavšić, M. (2015).  The role of education in development of wisdom. U: O. Chighisheva i M. Popov (Ur.). Quality, Social Justice and Accountability in Education Worldwide. BCES Conference Books. Bulgarian Comparative Education Society, Sofia, Vol. 13 (2), str. 11-17.

31. Ambrosi-Randić, N. (2015). Animismo, artificialismo e finalismo nel pensiero preoperatorio. Studia Polensia, 4, 53-66.

32. Plavšić, M. i Ambrosi-Randić, N. (2016). Student wisdom related knowledge as expertise. U: O. Chigisheva i N. Popov (ur.): Education Provision to Every One: Comparing Perspectives from Around the World. BCES Conference Book. Bulgarian Comparative Education Society. Sofia. Vol 14 (2), str. 23-29.

 33. Tucak Junaković, I., Nekić, M. i Ambrosi-Randić, N. (2016). Roditeljsko zadovoljstvo, generativnost i uspješno starenje. Suvremena psihologija, vol. 19, br. 2, 149-164.

34. Nekić, M., Tucak Junaković, I., Ambrosi-Randić, N. (2016). Korištenje interneta u starijoj dobi: je li važno za uspješno starenje?, Suvremena psihologija, vol. 19, br. 2, 179-194.

35. Ambrosi-Randić, N., Nekić, M., Tucak Junaković, I. (2017). Felt Age, Desired, and Expected Lifetime in the Context of Health, Well-Being, and Successful Aging. The International Journal of Aging and Human Development, DOI: 10.1177/009141501772088818

 

 

Stručni radovi

1. Ambrosi-Randić, N. (1996). Validazione di un questionario di atteggiamenti verso il proprio  corpo, Bollettino di Psicologia Applicata, 217, 45-49.

2. Ambrosi-Randić, N. (1998). Riflessi culturali nello specchio, La Battana, 127, 88-95.

3. Ambrosi-Randić, N. (1999). Lo stress nell`insegnamento, Scuola Nostra, 27, 155-167.

4. Ambrosi-Randić, N. (1999). Mjerna svojstva Upitnika navika hranjenja za djecu i adolescente, Suvremena psihologija, 2, 101-113.

5. Ambrosi-Randić, N. (2001). Zapisi na koži. Psiholog, br. 3-4, Rijeka, 17-18.

6. Pokrajac-Bulian, A., Ambrosi-Randić, N., Mustapić, J. (2002). Spolna orijentacija, nezadovoljstvo tijelom i navike hranjenja u osnovnoškolskoj dobi. Medicina, 38, 85-86.

7. Ambrosi-Randić, N. (2003). Strategie per apprendere e ricordare, U: Ambrosi-Randić, N., Deghenghi Olujić, E., Pederzani, G., Scotti Jurić, R. (a cura di). Argomenti e didattiche a confronto. Atti del corso di aggiornamento per docenti di italiano L2. Società di ricerche Pietas Iulia, 259-265, Pola.

8. Ambrosi-Randić, N. (2003). Sintomi depressivi nell’adolescenza. U: Ambrosi-Randić, N., Deghenghi Olujić, E., Pederzani, G., Scotti Jurić, R. (a cura di). Argomenti e didattiche a confronto. Atti del corso di aggiornamento per docenti di italiano L2. Società di ricerche Pietas Iulia, 277-286, Pola.

9. Ambrosi-Randić, N. (2003). Le abilità comunicative complesse: l’assertivita a scuola. U: Ambrosi-Randić, N., Deghenghi Olujić, E., Pederzani, G., Scotti Jurić, R. (a cura di). Argomenti e didattiche a confronto. Atti del corso di aggiornamento per docenti di italiano L2. Società di ricerche Pietas Iulia, 287-297, Pola.

10. Ambrosi-Randić, N. (2004). Sličnosti i razlike pri «čitanju»  slika i čitanju teksta. Hrčak, 10-12.

11. Cerin, J., Ambrosi-Randić, N. (2008). Le conoscenze dei bambini sul funzionamento della  memoria. Metodički obzori, 3, 155-164.